Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží
Zakoupili jste zboží, které chcete reklamovat, vyměnit či vrátit? Vyberte prosím jednu z možností níže a postupujte dle instrukcí.
Máte problém s elektrokolem?
Vaše elektrokolo nefunguje tak jak má? To nás mrzí, ale slibujeme, že vám problém pomůžeme vyřešit co nejrychleji to bude možné. Více informací o možnostech servisu a reklamací elektrokol naleznete ZDE
Reklamační řád
- Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
- Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.
- K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Zboží k nám můžete poslat nebo přivést osobně na prodejnu. Se záručním servis elektrokola vám mohou pomoci servisní partneři, ale nejedná se o autorizovaný servis. .
Vaší reklamaci se budeme snažit vyřídit v co nejkratším možném termínu!